هفته پایانی لیگ ملت های اروپا برگزار شد و طی آن در سطح A بلژیک و ایتالیا به نیمه نهایی صعود کردند.

بلژیک دانمارک

به گزارش همشهری آنلاین  در یکی از حساس‌ترین دیدارها، لهستان و هلند به مصاف هم رفتند. نایب قهرمان ۳ دوره جام جهانی در این بازی موفق شد دوبریک به پیروزی دست یابد. در این بازی جوزویاک در دقیقه ۶ برای میزبان گلزنی کرد اما در نیمه دوم  لاله های نارنجی با گل های  دپای در دقیقه ۷۶  و واینالدوم  در دقیقه ۸۴ نتیجه را به سود خود تغییر دادند.

در دیگر دیدار این گروه ایتالیا به پیروزی ۲ بر صفر رسید تا به صدرنشینی خود ادامه دهدو به مرحله نیمه نهایی صعود کند. برای ایتالیا در این مسابقه، بلوتی در دقیقه ۲۲  و براردی در دقیقه ۶۸ گلزنی کردند تا تیم ملی ایتالیا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار بگیرد.

همچنین هلند با پیروزی مقابل لهستان ۱۱ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعدی بازماند. در گروه دوم سطح یک نیز بلژیک در خانه به مصاف دانمارک رفت که به پیروزی چهار بر ۲ رسید. تیلمانس، لوکاکو (۲) و دی بروین برای بلژیک گلزنی کردند و برایت وایت و کورتوا (گل به خودی) نیز برای دانمارک گل زدند.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی انگلیس با ۴ گل ایسلند را شکست داد.

ریس، مونت و فودن (۲) برای انگلیس گلزنی کردند.

در این گروه بلژیک با ۱۵ امتیاز در صدر قرار گرفت و به نیمه نهایی صعود کرد و انگلیس و دانمارک با ۱۰ امتیاز دوم و سوم هستند. نکته جالب این که ایسلند در ۶ بازی خود شکست خورد و با صفر امتیاز قعر نشین است.

بازی تیم های ایتالیا و بوسنی

بازی بلژیک  و دانمارک

کد خبر 566266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha