تالار شیشه ای امروز چهارشنبه ۲۸ آبانماه آخرین روز کاری هفته را نیز با رشد آغاز کرد و به پایان برد و شاخص کل با افزایش ۴۸ هزار و ۴۵۲ واحد بر پله یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد ایستاد و یک هفته کاری را سبزپوش به ثبت رساند.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴۸ هزار و ۴۵۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۶۹۳ واحد افزایش به رقم ۳۸۱ هزار و ۳۶۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۰۸هزار معامله به ارزش ۹۱ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۹۸ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۶۴۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۶۷ هزار و ۷۵۲ معامله انجام داده‌اند که ۱۶۱ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو، مدیریت انرژی امید تابان هور و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 566101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha