رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به روند افزایشی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیمارستان شهید رجایی یاسوج در چند روز آینده به عنوان مرکز درمانی پشتیبان راه‌اندازی می‌شود.

بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پرویز یزدان‌پناه اظهار کرد: بیشترین مشکلات بستری بیماران کرونا مربوط به شهر یاسوج است. هم‌اکنون ۳ بیمارستان شهید جلیل، شهید رجایی و امام خمینی (ره) در ۳ شهر بزرگ کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به بیماران کرونا خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران ۳ بیمارستان دارد تاکید کرد: در صورت نیاز یک بیمارستان معین در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود. احتمال پر شدن تخت‌های موجود و نیاز به بیمارستان کرونا معین در این شهرستان وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با یادآوری سیر صعودی بیماری کرونا در شهرستان کهگیلویه گفت: وضعیت کرونا در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه قرمز و در گچساران، باشت و چرام نارنجی و در سایر شهرستان‌ها زرد است. برای کنترل ویروس کرونا بر اساس نوع رنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد محدودیت‌های تازه پیش‌بینی شده که از ابتدای آذر اجرا می‌شود.

کد خبر 566023

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha