چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
۰ نفر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان‌آباد گفت: نجاتگران هلال احمر به ۳ نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک در اطراف کوهستان سهند در آذربایجان شرقی امدادرسانی کردند.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی مرسلی اظهار کرد: به دنبال بارش برف پاییزه در استان و کند شدن عبور و مرور در محورهای کوهستانی و سخت‌گذر، حوالی ساعت ۲۰ شب دوشنبه در پی تماس هموطنان گرفتار در برف و کولاک در دامنه سهند محدوده‌ روستای گلشن‌آباد، تیم امدادی پایگاه امداد جاده‌ای سیدالشهدای هلال احمر بستان‌آباد به محل اعزام شدند. آنها با کمک پاسگاه منطقه در تاریکی شب با دادن آلارم و روشن کردن چراغ، اقدام به مکان‌یابی گرفتاران در برف و کولاک کردند.

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران بعد از ۱۰ ساعت تلاش در تاریکی شب، موفق شدند افراد گرفتار در برف و کولاک را از دامنه‌های سخت‌گذر کوهستان سهند نجات دهند و حوالی ساعت ۶ صبح روز گذشته به پایگاه سیدالشهدا منتقل کنند.

رئیس هلال احمر بستان‌آباد با اشاره به شروع فصل بارش از هموطنان خواست قبل از سفر به مناطق کوهستانی و روستاهای صعب‌العبور از وضعیت جاده‌ها و آب و هوا اطلاع پیدا کنند و وسایل و تجهیزات مخصوص برف و کولاک را به‌ همراه داشته باشند.

کد خبر 565986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha