در نشست ویژه ساماندهی وضعیت هواداری در فوتبال کشور در خصوص چالشها و فرصتها و راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت فرهنگ هواداری بحث و تبادل نظر شد.

تماشاگران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نشست  ویژه ساماندهی وضعیت هواداری در فوتبال کشور که در روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه با ریاست عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با حضور کریمی، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و مدیران کل حراست، فرهنگی و امور باشگاه های وزارتخانه و دیگر مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

در این نشست ضمن تاکید بر لزوم پی گیری دستورالعمل های ابلاغی و  برنامه هایی که قبلاً تدوین شده‌اند، بر لزوم انجام اقدامات و برنامه های عملیاتی ملموس در این زمینه تاکید شد. در این نشست گزارش اقداماتی که در این راستا انجام شده است توسط آقایان کریمی، زمان آبادی، نقی پور، بهمنی، سطوتی و نیکوخصال ارائه گردید.

احمدی نیز بر ضرورت برنامه ریزی و همکاری جدی برای بهبود وضعیت فرهنگ هواداری تاکید نمودند و در خاتمه مقرر شد یک کارگروه ویژه متشکل از مدیران مرتبط در وزارتخانه و فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و دیگر نهادهای مرتبط نسبت به تهیه برنامه عملیاتی با تقسیم کار شفاف اقدام کرده و جهت تصمیم گیری نهایی به نشست بعدی که با حضور معاونان وزارتخانه تشکیل خواهد شد ارائه کنند.

کد خبر 565790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha