قرعه‌کشی جوایز خوش‌حسابی پرداخت عوارض پایدار شهرداری تهران، روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه ۹۹ انجام می‌شود.

شهرداري تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، وحید عرب مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های گذشته و بر اساس مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، قرعه‌کشی جوایز خوش‌حسابی از ۱۱ آبان ماه به ۲۸ آبان ماه جاری و با رعایت کلیه موازین بهداشتی تغییر یافت.

وی افزود: این جوایز به شهروندانی تعلق می‌گیرد که در پرداخت عوارض پایدار شهری شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض خودرو تا ۳۱ مرداد ماه ۹۹ اقدام کرده‌اند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران با بیان اینکه مراسم قرعه‌کشی با حضور هیات‌های نظارتی و مدیران شهری برگزار می‌شود، گفت: تعداد ۱۱۰۵۰ جایزه خوش‌حسابی شامل جوایز ۱۰۰ میلیون ریالی، ۱۰ میلیون ریالی و ۵ میلیون ریالی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال به قید قرعه مشخص و به برندگان خوش‌حساب تهرانی اهدا می‌شود.

وی افزود: به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، اهدای جوایز به شیوه غیرحضوری و به صورت شارژ کیف پول الکترونیکی از طریق سامانه تهران_من انجام می‌گیرد و برندگان می‌توانند از امکانات شهرداری تهران نظیر خرید از فروشگاه‌های شهروند، استفاده از مترو و اتوبوس، بازدید از برج میلاد و پرداخت عوارض شهرداری از طریق کیف پول الکترونیکی خود بهره‌مند شوند.

به گفته مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، فهرست برندگان از ۱۰ آذر ماه از طریق درگاه اینترنتی اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad.tehran.ir، شهرداری تهران به نشانی tehran.ir و یا سامانه تهران_من my.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

عرب خاطرنشان کرد: برندگان قرعه‌کشی جهت واریز جایزه نقدی به کیف پول الکترونیکی‌شان، لازم است در سامانه تهران من وارد شده و نسبت به تکمیل فرم احراز هویت اقدام کنند.

کد خبر 565716
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha