دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

شورای شهر اردبیل در تجلیل و تکریم مدافعان سلامت در ایام کرونا تندیس این جان‌برکفان عرصه سلامت را در بوستان مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) رونمایی می‌کند.

تنديس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: براساس مصوبه شورای شهر و با تلاش شهرداری اردبیل این تندیس و المان آماده شده تا با نصب در مقابل بیمارستان امام خمینی شهر اردبیل به صورت رسمی رونمایی شود.

زهرا قدیمی  اظهار کرد: قرار است همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده این المان که یادآور فداکاری و تلاش دلسوزانه مدافعان سلامت است، در اردبیل رونمایی شده و زینت‌بخش ابن منطقه از شهر اردبیل شود.

وی ادامه داد: در هشت ماه اخیر کادر درمانی اعم از پزشکان، پرستاران و بهیاران بیشترین زحمات را در صیانت و حفاظت از جان مردم در برابر بیماری منحوس کرونا داشتند که اعضای شورای پنجم شهر اردبیل به نوبه خود با حضور در مراکز بیمارستانی و مناسبت‌های مختلف تجلیلی را از این نیروهای خدوم داشتند.

قدیمی بیان کرد: امیدواریم این اقدامات گامی هرچند کوچک در پاسداشت زحمات مدافعان سلامت باشد تا آنها در ادامه مسئولیت و ماموریت خطیر خود بتوانند با قوت قلب بیشتر در عرصه خدمت‌رسانی به مردم حضور یابند.

کد خبر 565589

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha