دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

چهار اثر از استان لرستان در بخش‌های فیلمنامه، مستند، فیلم کوتاه و پویانمایی به مرحله ملی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت راه یافت.

جشنواره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، تاکنون ۴۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. در بخش فیلمنامه ۱۱ اثر به دبیرخانه استان لرستان ارسال شده بود که سه اثر «مرادو» و «هانیه» از مژگان روشن‌زاده و «گناهم را دوست دارم» اثر فاطمه بسطامی به عنوان نامزد حضور در بخش مسابقه معرفی و در نهایت «مرادو» خانم روشن‌زاده به عنوان اثر برگزیده به بخش ملی معرفی شد.

«زخم الماس» اثر عزیز بابانژاد، «بانو» و «باروت» اثر احمد احمدپور و «چشم‌انتظار» اثر بتول بیرانوند به عنوان نامزد حضور در بخش مسابقه و اثر زخم الماس آقای بابانژاد به عنوان اثر برگزیده راه یافته به بخش ملی معرفی شد.

«ماه عسل» به کارگردانی احمد احمدپور، «آخرین نفس» به کارگردانی علی دالوند و «پناهگاه» به کارگردانی احسان محمدی‌منش سه اثر برگزیده از ۱۳ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره بودند که در پایان اثر آقای احمد احمدپور به بخش ملی راه یافت.

همچنین در بخش پویانمایی نیز ۷ اثر به دبیرخانه رسید که سه اثر «آسمان دریا» به کارگردانی نسیم عینی، «روز خاکستری» به کارگردانی مهین ززآگاه و «عامران بهشت» به کارگردانی بتول بیرانوند در بخش مسابقه حضور پیدا کردند و پس از داوری در نهایت اثر آسمان دریا به کارگردانی خانم عینی به عنوان برگزیده راه یافته به بخش ملی معرفی شد.

کد خبر 565485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha