یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

سیلوستر استالونه به جمع بازیگران دنباله فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحار» اضافه شد که جیمز گان کارگردانی آن را بر عهده دارد.

استالونه

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از ورایتی نوشت: در فیلم جدید و ابرقهرمانی «جوخه انتحار»، استالونه کنار بازیگرانی چون مارگو رابی، ادریس البا،‌ جان سنا، جول کینمن، پیتر کاپالدی و ویولا دیویس نقش آفرینی کرده اند.  

استالونه بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب بیشتر به ‌خاطر نقش‌های اکشن در دو فیلم به‌یادماندنی «رمبو» و «راکی» شناخته می‌شود. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشته است.

استالونه برای بازی در فیلم «راکی» دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار، یکی برای بهترین بازیگری و دیگری برای بهترین فیلمنامه شد تا سومین بازیگر سینما پس از چارلی چاپلین و اورسن ولز باشد که به‌خاطر یک فیلم، نامزد دریافت این دو جایزه شده است.

جیمز گان که نویسندگی و کارگردانی دنباله فیلم «جوخه انتحار» را بر عهده دارد، از کتاب‌های مصور «جوخه انتحار» در دهه ۱۹۸۰ الهام گرفته و چند شخصیت جدید به داستان اضافه کرده است. استالونه پیش از این در «نگهبانان کهکشان ۲» با گان همکاری کرده بود.  

قسمت اول فیلم ابرقهرمانی «جوخه انتحار» سال ۲۰۱۶ به کارگردانی دیوید آیر ساخته شد و ابتدا قرار بود دنباله این فیلم نیز ساخته شود اما آیر از این پروژه کناره‌گیری کرد. قسمت اول «جوخه انتحار» با ۱۷۵ میلیون دلار ساخته شد و ۷۴۶ میلیون دلار در دنیا فروخت.

کد خبر 565292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha