یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

رئیس پلیس فتا استان کردستان از کشف و شناسایی یک فقره پرونده مزاحمت اینترنتی در سنندج خبر داد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی دانش‌پور افزود: مرتکبان این تخلفات در شبکه‌های اجتماعی با قانون و دادگاه سر و کار خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی برای او مزاحمت ایجاد کرده و قصد برهم زدن زندگی‌اش را داشته، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان کردستان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان کردستان بیان کرد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده، شاکی مدعی بود فرد مزاحم با استفاده از اکانت‌ها و آی‌دی‌های مختلف به او پیام ارسال کرده و آسایشش را برهم زده است. با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس، متهم در کم‌ترین زمان ممکن مورد شناسایی قرار گرفت و تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ دانش‌پور تصریح کرد: شهروندان عکس شخصی خود را در شبکه‌های اجتماعی در معرض دید عموم قرار ندهند تا از این طریق، آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به حداقل ممکن برسانیم.

رئیس پلیس فتا استان کردستان یادآور شد: شهروندان کردستانی در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت‌های سایبری به همکاران ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت‌ها و صفحات اجتماعی انجام شود.

کد خبر 565250

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha