بازی‌های هفته پنجم سطح A لیگ ملت‌های اروپا امشب با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.

ایتالیا هلند

به گزارش همشهری آنلاین  هفته از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا امشب با برگزاری ۴ بازی در گروه‌های یک و ۲ از سطح A این مسابقات پیگیری می‌شود.

  • تلاش هلند برای صعود

در اولین بازی از هفته پنجم لیگ ملت‌های اروپا امشب (یکشنبه)  از ساعت ۲۰:۳۰ تیم‌های ملی فوتبال هلند و بوسنی به مصاف هم می‌روند. تیم ملی بوسنی پیش از این دیدار در یک بازی تدارکاتی مقابل ملی پوشان کشورمان قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا انتقادهای زیادی از این تیم شود.

هلندی‌ها هم وضعیت بهتری نسب به بوسنی ندارند. آنها پس از جدایی رونالد کومان از این تیم، با بحران رو به رو شده اند. لاله‌های نارنجی در ۵ تقابل اخیر خود صاحب ۳ تساوی و ۲ شکست شده اند.

بازی رفت این ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. در حال حاضر بوسنی با ۲ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده و هلند هم با کسب ۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد. هر ۲ تیم از گزینه‌های اصلی سقوط به سطح B لیگ ملت‌های اروپا هستند.

دیدار امشب در ورزشگاه یوهان کرایوف شهر آمستردام، با قضاوت "لتژیر" فرانسوی برگزار خواهد شد. غایب بزرگ این بازی ادین ژکو مهاجم سرشناس تیم رم ایتالیا است.

  • لهستان شگفتی ساز

تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و لهستان از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته در ورزشگاه "ماپی" و با قضاوت "کلمنت تورپین" فرانسوی به مصاف هم می‌روند.

لهستان در حال حاضر با ۷ امتیاز صدرنشین این گروه است و ایتالیا با ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. برنده این بازی می‌تواند در آستانه صعود از گروه اول مسابقات قرار بگیرد. دیدار رفت این ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

تیم‌های ملی ایتالیا و لهستان تاکنون در ۴ بازی به مصاف هم رفته اند. سهم لاجوردی پوشان ۲ برد بوده و ۲ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. لهستانی‌ها تا به حال ایتالیا را شکست نداده اند و این بازی می‌تواند اولین پیروزی یاران لواندوفسکی مقابل ایتالیا باشد.

ایموبیله، اوگبونا، کریسیتو، کیزا، کاپوتو، اسپینازولا، پلگرینی و مویس کین بزرگترین غایبان تیم ملی ایتالیا در این دیدار هستند. با توجه به تعداد غایبان ایتالیا و آمادگی بالای روبرت لواندوفسکی شاید اولین پیروزی لهستانی‌ها مقابل لاجوردی پوشان در این بازی رقم بخورد.

  • آخرین فرصت شیر ها

تیم‌های فوتبال بلژیک و انگلیس در چارچوب هفته پنجم لیگ ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب، در ورزشگاه "کینگ پاور" و با قضاوت "دنی مک کلی" هلندی به مصاف هم می‌روند.

به دلیل فشردگی جدول گروه ۲ مسابقات، این دیدار از اهمیت بالای برخوردار است. در حال حاضر بلژیک با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های دانمارک و انگلیس با ۷ امتیاز در تعقیب این تیم هستند. هر ۳ تیم برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها شانس زیادی دارند.

بلژیک و انگلیس تا به حال ۴ بار به مصاف هم رفته اند و سهم هر تیم  ۲ پیروزی بوده است.

دیدار رفت این ۲ تیم در لیگ ملت‌های اروپا با پیروزی ۲ بر یک انگلیسی‌ها به پایان رسیده است.

این ۲ تیم در ۵ تقابل اخیر خود هم نتایج مشابهی کسب کرده اند تا بر جذابیت‌های این بازی افزوده شود. هر ۲ تیم در ۵ بازی اخیر صاحب ۳ پیروزی و یک تساوی شده اند.
تیم‌های فوتبال دانمارک و ایسلند در چارچوب هفته پنجم لیگ ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب، در ورزشگاه "تلیا پارکن" و با قضاوت "هالیل ملر" ترک به مصاف هم می‌روند.

ایسلند یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های این دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا است و در حال حاضر بدون امتیاز در رده چهارم گروه ۲ قرار دارد. مردمان سرزمین یخ در فصل آینده این مسابقات به گروه B سقوط خواهند کرد. آن‌ها از صعود به جام ملت‌های اروپا هم بازماندند.

از طرفی دیگر دانمارکی‌ها در کورس صعود از گروه قرار دارند و کسب ۳ امتیاز این بازی برای آن‌ها حیاتی است.

این ۲ تیم در ۴ بازی به مصاف هم رفته اند که تمامی آن‌ها با پیروزی دانمارک به پایان رسیده است.

دانمارک در ۵ دیدار گذشته صاحب ۴ پیروزی و یک تساوی شده و بازیکنان این تیم از آمادگی بالایی برخوردار هستند. در طرف مقابل ایسلندی‌ها در ۵ تقابل اخیر خود متحمل ۴ شکست شده اند و تنها یک پیروزی کسب کرده اند.

مارتین برایتویت مهاجم بارسلونا، کریستسن اریکسن بازیکن اینتر میلان و کسپر اشمایکل دروازه بان لسترسیتی شاخص‌ترین بازیکنان دانمارک هستند.

کد خبر 565214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha