فرماندار ویژه مهاباد گفت: اجرای محدودیت‌های جدید رفت و آمد و نحوه فعالیت واحدهای صنفی از امروز شنبه ۲۴ آبان در راستای مهار شیوع بیماری کرونا در این شهرستان آغاز شد.

تعطیلی بازار مهاباد

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ایرج شجاعی اظهار کرد: بر اساس محدودیت‌های جدید کرونا فعالیت تمام واحدهای صنفی جز گروه شغلی اول در مهاباد با توجه به وضعیت هشدار در این شهرستان به مدت یک هفته دیگر (تا ۳۰ آبان‌ماه) تمدید شد و در این مدت اصناف تا راس ساعت ۱۸ امکان فعالیت خواهند داشت. در این مدت اصناف گروه شغلی اول مانند سابق برای تامین نیاز روزانه مردم فعال خواهند بود.

فرماندار ویژه مهاباد در آذربایجان غربی اضافه کرد: در راستای اعمال تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر پس از یک ماه لغو و موانع موجود برای سهولت در ترافیک شهر برداشته خواهد شد. در این مدت با واحدهایی که برخلاف دستور رفتار کنند مطابق قانون برخورد و اعمال محدودیت در اماکن تجاری و پاساژهایی که نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کوتاهی کنند دوباره اجرایی می‌شود.

شجاعی درباره فعالیت نهادهای دولتی هم گفت: کاهش ساعت کاری اداره‌ها، بانک‌ها و دورکاری کارکنان در سطح شهرستان برای کاهش تجمع در پی تشدید وضعیت بیماری یک هفته دیگر تمدید شده است. همچنین در هفته پیش‌رو مسئولان اداره‌های برای دورکاری گروه‌های آسیب‌پذیر شامل مادران باردار، مادران دارای فرزند خردسال، افراد مسن و سالخورده، افراد دارای بیماری زمینه‌ای، افراد دارای علائم برای حضور نیافتن در محل کار همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 564956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha