شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
۰ نفر

موضوع خارج شدن یک شرکت و کارخانه تولید مواد شوینده و بهداشتی از خوزستان با مذاکره و هماهنگی بین مدیران شرکت و دستگاه‌های اجرایی استان منتفی شد.

مواد شوینده

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان جمعه شب ۲۳ آبان درباره آخرین وضعیت شرکت بوژنه اظهار کرد: با دستور استاندار و پیگیری‌های انجام‌شده مقرر شد نسبت به رفع مشکلات آن از جمله اختصاص زمین برای تاسیس فازهای بعدی کارخانه و همچنین موارد مرتبط به حوزه مجوزهای قانونی اقدام لازم انجام شود. در مورد تداوم‌ فعالیت شرکت در مکان فعلی به‌دلیل مشکلات قضایی و حقوقی، مقرر شد از طریق مقام‌های ذیربط پیگیری لازم انجام شود و فعالیت شرکت تا تعیین تکلیف زمین و مکان جدید ادامه پیدا کند.

سیدنورالله حسن‌زاده افزود: متاسفانه به دلیل ناهماهنگی در مراجعه مدیر استانی شرکت به مراجع ذیصلاح، این تصور برای مدیران شرکت ایجاد شده بود که ادامه فعالیت در استان امکان‌پذیر نیست. در مذاکره با مدیران شرکت به آنها اطمینان داده شد که آماده هر همکاری هستیم. این شرکت در هر نقطه‌ای از استان که مایل به سرمایه‌گذاری باشد، استانداری خوزستان زمینه تسهیل امر را فراهم خواهد کرد تا زیرساخت‌های لازم برای تولید در استان بیش از پیش فراهم شود.

خطوط تولید کارخانه بوژنه در اهواز بیش از ۴۰ سال است فعالیت دارد و پیش از این برخی رسانه‌ها از ایجاد زمینه انتقال خطوط تولید این کارخانه به استان‌های اصفهان و تهران خبر داده بودند.

کد خبر 564791

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha