رئیس جمهوری آمریکا در حیاتی‌ترین لحظه‌های عمر سیاسی خود مشاوره‌های کاملا متضاد و متناقض از سه فرزند ارشد خود درباره پذیرفتن نتایج انتخابات دریافت می‌کند.

ايوانكا، اريك و دانلد ترامپ جونير

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، منابع نزدیک به کاخ سفید می‌گویند پسران بزرگ دانلد ترامپ یعنی دانلد جونیر و اریک به پدر خود توصیه کرده‌اند تا پایان در مسیر اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گام بردارد و شکست را نپذیرد اما ایوانکا، دختر و مشاور ارشد ترامپ در تلاش برای یافتن راهی است که پدرش ابتدا وجهه و اعتبار خود را حفظ کند و برای برداشتن گام بعدی نقشه بریزد. ایوانکا در این راه تنها نیست و جرد کوشنر، داماد ترامپ هم او را همراهی می‌کند.

ایوانکا ترامپ و همسرش کوشنر باور نمی‌کنند که اعتراض‌های رئیس جمهوری آمریکا بتواند در نتیجه انتخابات تاثیر بگذارد و فرد برنده را عوض کند. با این حال، می‌گویند اعتراض به نتیجه و بازشماری باید به گونه‌ای پیش برود که اعتبار و یکپارچگی انتخابات ریاست جمهوری را در دوره‌های آینده به خطر نیندازد. به این ترتیب، این زوج ساکن کاخ سفید هم وفاداری خود را به ترامپ ثابت می‌کنند هم نشان می‌دهند به قانون اساسی ایالات متحده پای‌بند هستند.

ایوانکا در این یک هفته بارها از پدرش خواسته است به این فکر کند که آیا نپذیرفتن شکست به از بین رفتن میراث ترامپ و احتمالا کسب و کار میلیاردی خاندان ترامپ می‌ارزد یا نه. او در قطعی بودن پیروزی جو بایدن واقعگراتر از دیگر اعضای خانواده به نظر می‌رسد و حالا که آینده‌اش بیش از هر زمان دیگر به پدر وابسته است، نمی‌خواهد با کارهای نسنجیده آن را به خطر بیندازد.

کد خبر 564716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha