کارگران یک کارخانه تولیدی مواد شوینده و بهداشتی مدعی شدند خط تولید این شرکت در اهواز برای انتقال به استانی دیگر به فروش رفته و آنها اخراج شده‌اند.

کارخانه مواد شوینده

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، در روزهای اخیر کارگران تنها کارخانه تولید مواد شوینده و بهداشتی در استان خوزستان دست به تجمع و اعتراض زدند و مدعی شدند کارخانه فروخته شده و مالک جدید هم قصد دارد خط تولید را به استانی دیگر منتقل کند. کارگران می‌گویند به آنها اعلام شده اخراج شده‌اند و اکنون در این شرایط بد اقتصادی نگران آینده خود هستند. این در حالی است که برخی از آنها سابقه بالای ۲۰ سال دارند. کارگران با تجمع برابر کارخانه از مسئولان استانی درخواست کردند به وضعیت شغلی آنها در این شرایط سخت رسیدگی شود.

یکی از کارگران این کارخانه تولید مواد شوینده و بهداشتی با اشاره به اینکه دو خط تولید مواد شوینده و تولید بطری در اهواز از سوی شرکت تعطیل شده بیان کرد: زمزمه‌های فروش خط تولید و تعطیلی کارخانه حدود دو ماه قبل آغاز شد و ما در این مدت به صورت متناوب به مرخصی اجباری می‌رفتیم. این دو خط تولید ۷۰ کارگر دارد و از شنبه به صورت رسمی به ما اعلام شد دیگر سر کار حاضر نشویم، چرا که می‌خواهند خط تولید را به فروش برسانیم. خبر داریم که قطعات خطوط تولید در حال انتقال به استانی دیگر است.

وی تاکید کرد: برای ما عجیب است که این کارخانه که در شرایط شیوع کرونا و افزایش نیاز مردم به مواد ضدعفونی و شوینده‌ها بر حجم تولید افزوده بود و ما به جای یک شیفت ۱۲ ساعت کار می‌کردیم، قصد دارد در این شرایط اقدام به فروش خط تولید کند. در این مدت به استانداری خوزستان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرمانداری اهواز و… مراجعه کرده و مشکلات خود را با آنان در میان گذاشته‌ایم.

کد خبر 564566
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha