دماگوی ویدا، مدافع ۳۱ ساله تیم ملی کرواسی علیرغم ابتلا به ویروس کرونا ۴۵دقیقه در ترکیب تیم ملی کشورش است.

دماگوی ویدا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم ملی کرواسی دیشب در دیداری دوستانه در شهر استانبولی به مصاف تیم ملی ترکیه رفته و با نتیجه ۳-۳ متوقف شد. در این مسابقه دماگوی ویدا در ترکیب اصلی کرواسی قرار داشته و یک نیمه نیز بازی کرده، اما در بین نیمه به مسئولان این تیم اطلاع داده شده که تست دماگوی ویدا مثبت شده و بدین ترتیب او تعویض شده است.

ابتدا روز دوشنبه تستی از سوی یوفا از دماگوی ویدا و دیگر اعضای تیم ملی کرواسی گرفته شده که همگی منفی بوده، اما جواب تست روز مسابقه بین نیمه به اطلاع مسئولان تیم ملی کرواسی رسیده و آنجا مشخص شده دماگوی ویدا مبتلا به ویروس کرونا شده است.

فدراسیون فوتبال کرواسی ضمن اعلام این خبر مدعی شد این مدافع ۳۱ ساله طی چند روز آتی در شرایط قرنطینه و در استانبول ماندگار خواهد بود و سایر اعضای تیم که تست شان منفی شده، برای دیدار با تیم ملی سوئد در لیگ ملت های اروپا راهی استکهلم می شوند. تیم زلاتکو دالیچ هفته آینده در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا دو مسابقه مهم داشته و به ترتیب به مصاف سوئد و پرتغال می رود. تیم ملی کرواسی در حال حاضر در گروه سوم لیگ دسته اول در رتبه سوم قرار داشته و از چهار بازی اول خود فقط سه امتیاز کسب کرده است.

کد خبر 564522

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha