قاضی مقیسه رئیس سابق شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به دیوان عالی کشور رفته است.

قاضی مقیسه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، قاضی مقیسه از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب خارج و به دیوان عالی کشور منتقل شده است.

در سال‌های اخیر بارها نام مقیسه در مقام قاضی پرونده‌های امنیتی رسانه‌ای شده بود. هنوز در خصوص علت این انتقال به صورت رسمی چیزی منتشر نشده، اما در دوره جدید قوه قضائیه، در چند نوبت آراء مقیسه توسط رئیس قوه متوقف و یا با عفو محکومان این شعبه موافقت شده بود.

رئیس قوه قضائیه در چند سخنرانی از برخورد سخت با جرائم امنیتی مثل ترور، جاسوسی و برهم زدن امنیت سخن گفته بود، اما با تفکیک بین اعتراض و اغتشاش گفته بود باید صدای معترض را شنید. این در حالی بود که گفته می‌شود این تفکیک در آراء بعضی از قضات دادگاه انقلاب هنوز محسوس نیست.

البته تغییرات دادگاه انقلاب، به یک شعبه خاص محدود نبود. صبح امروز قاضی زرگر به عنوان رئیس جدید دادگاه انقلاب معرفی شد. پیش از این غضنفرآبادی ریاست دادگاه انقلاب را برعهده داشت.

کد خبر 564393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 64
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل زندلشنی GB ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    94 77
    سلام بر جناب رییسی عزیز بنده بسهم خود از قوه قضاییه تحت مدیریت ایشان قدردانی می کنم. هدایت و حمایت خداوند را برای قوه‌قضاییه طلب می کنم. با احترام و دعای خیر اسماعیل زند لشنی از انگلیس