چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

 بخشدار مرکزی کوهرنگ گفت: با آغاز نخستین بارش برف پاییزی در شامگاه سه‌شنبه، ارتفاعات قله زردکوه و منطقه نیاکان در حوالی چشمه دیمه این شهرستان سفیدپوش شد.

جاده برفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امیر قلی‌نیا اظهارکرد: به دنبال بارش‌های پراکنده پاییزی در چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات زردکوه و کوه‌های اطراف  نیاکان شهرستان کوهرنگ سفید پوش شد. بارش‌های پراکنده در بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ ۱۲ میلی‌متر بود و با گزارش مرکز هواشناسی چلگرد، بارش تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.

بخشدار مرکزی کوهرنگ از استقرار نیروهای راهداری در محورهای مناطق برفگیر این بخش خبر داد و تصریح کرد: نیروهای راهور و امداد نجات جاده‌ای آماده خدمت‌رسانی به مسافران و عشایر هستند. به عشایر کوچرو و دامداران منطقه توصیه می‌کنیم با توجه به تداوم و شدت بارندگی از استقرار در مسیر سیلاب و مناطق برفگیر خودداری کنند.

منصور مهربابادی، مسئول اداره هواشناسی کوهرنگ هم با اشاره به تقویت توده بارش‌زا از بعد از ظهر پنجشنبه یادآور شد: بر اساس پیش‌بینی‌ها تا اواخر هفته جاری آسمان منطقه با ناپایداری، افزایش ابر و وزش باد همراه است. با توجه به سرد شدن هوا، احتمال بارش برف در شهر چلگرد و روستاهای مرکز شهرستان در روزهای پایان هفته دور از انتظار نیست.

کد خبر 564272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha