شکست سنگین چهار بر یک رئال مادرید مقابل والنسیا بار دیگر بحث اخراج سرمربی رئال را بر سر زبان ها انداخت.

زیدان

به گزارش  همشهری آنلاین رئال مادرید با سه پنالتی و گل به خودی واران شکست عجیبی را در مقابل والنسیا داشت. زیدان در پایان بازی گفت:" قطعا شکست دردناکی است. بازی را خوب شروع کردیم، در نیم ساعت آغازین خوب بودیم و گل زدیم. بعد از آن بازی مساوی شد و اتفاقات دیگری رخ داد. عملکرد داور؟ سه پنالتی علیه ما گرفته شد و یک گل به خودی زدیم. به نظرم این همه اتفاق برای یک بازی خیلی زیاد بود. بررسی صحنه ها به عهده داور است و به همین خاطر وارد چنین بحث نمی شوم."

زیدان با پذیرش تقصیر شکست بیان کرد:" من مقصر هستم چون مربی تیم من هستم و باید راهکار پیدا کنم. در نیم ساعت آغازین خوب کار کردیم و بعد از دریافت گل تساوی، بازی عوض شد. چندین بار این اتفاق برای تیم رخ داده و از این شرایط خوشحال نیستم. توجیه یا توضیحی وجود ندارد. کورتوا گفته که باید در دفاع بهتر شویم اما خودمان هم این را می دانستیم و قطعا باید در دفاع منسجم تر شویم. والنسیا از نظر تاکتیکی بهتر از ما نبود. درک این شرایط مشکل است."

سرمربی رئال مادرید در مورد چیدمان ترکیب، نبود کاسمیرو و حضور ایسکو هم صحبت کرد:" می توان هزار دلیل پیدا کرد و هر کسی نظری دارد. دنبال توجیه نیستیم. ایسکو تلاش خود را کرد و مثل همه بازیکنان دوید. در بردها همه نقش دارند و در شکست ها نیز فقط یک نفر مقصر نیست."

کد خبر 563667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha