شنبه ۸ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه پگاه گیلان پس از بررسی اتفاقات روزهای گذشته همکاری‌اش را با نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه قطع کرد.

علی احمدی سراوانی در گفتگو با مهر، ضمن بیان این خبر افزود: طی چند روز گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه پگاه گیلان در خصوص اتفافات اخیر این تیم به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفتند.

وی ادامه داد: ظهر امروز (شنبه 8 تیر) اعضای هیئت مدیره باشگاه پس از نشستی مشترک با نادر دست‌نشان و شنیدن دفاعیات این مربی در خصوص مذاکره وی با باشگاه تراکتورسازی و چند باشگاه دیگر پس از تمدید قرارداد با این باشگاه، نشست نهایی خود را در مورد ادامه همکاری یا لغو قرارداد وی برگزار کردند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پگاه همچنین تاکید کرد: در نشست آخر هیئت مدیره باشگاه پگاه گیلان که دقایقی پیش در محل باشگاه و با حضور آقایان رجبی، هاشمی و شاد برگزار شد، اعضای ضمن تقدیر از زحمات و نتایج خوب دست نشان در تیم پگاه، تصمیم به قطع همکاری با وی گرفتند و برای این مربی در تیم‌های آینده‌اش آرزوی موفقیت کردند.

احمدی سراوانی در پایان گفت: 3 گزینه داخلی در فهرست مربیان آینده تیم پگاه قرار دارند که پس از مذاکره نهایی با آنها، نام سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه ظرف دو سه روز آینده اعلام می شود.

نادر دست‌نشان که توانست تیم پگاه را از سقوط به دسته یک نجات داده و آن را در مسابقات جام حذفی تا فینال برساند، بعد از گفت‌و‌گو با مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد، با مسئولان باشگاه تراکتور سازی نیز پای میز مذاکره نشست که این اقدام وی با واکنش منفی مسئولان پگاه مواجه شد.

در این خصوص مدیر عامل باشگاه پگاه با مدیر عامل باشگاه پگاه گیلان با بیان اینکه ادامه همکاری با دست نشان مقدور نبود، تاکید کرد تیم پگاه از قطع این همکاری ضرر نمی‌کند.
اسماعیل شاد در خصوص دلایل قطع همکاری با دست نشان گف: برنامه‌ریزی ما به نحوی است که تمام کارهای ما هماهنگ شده باشد اما وقتی خود دست نشان هم مذاکراتش را با تیم‌های دیگر تایید کرد، اعضای هئیت مدیره تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفتند.

وی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه پگاه نمی‌توانست به علت موفقیت‌های اخیر دست نشان با این تیم، تصمیم دیگری در این مورد اتخاذ کند، افزود: مطمئنا باشگاه پگاه هم کمک زیادی به این مربی کرد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

مدیر عامل باشگاه پگاه گیلان همچنین تاکید کرد: ما در این مدت و حتی زمان فسخ قرارداد به دست نشان بی‌احترامی نکردیم و همیشه از وی به خاطر عملکردش در پگاه تشکر می‌کنیم اما احساس کردیم نمی‌توانیم به همکاری خود با این مربی ادامه دهیم زیرا کار سختی بود.

وی با بیان اینکه این تصورات را قبول ندارد که با رفتن دست نشان پگاه ضرر می‌کند، تصریح کرد: هدفمان این است تیم فوتبال پگاه کمترین ضرر را متحمل شود. همانطور که روز اول با آمدن دست نشان خیلی‌ها گفتند ما اشتباه کرده‌ایم، امروز هم باید بگویم بهترین تصمیم را برای آینده تیم خواهیم گرفت.

شاد در پایان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مذاکرات این باشگاه با بیژن ذوالفقارنسب قطعی شده است، گفت: هنوز مذاکراتمان با ذوالفقارنسب نهایی نشده است. ضمن اینکه ظرف یکی، دو روز آینده رسما سرمربی تیم را اعلام می‌کنیم.

کد خبر 56357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز