سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: امروز بالاترین آمار مرگ و میر بیماران قطعی کووید-۱۹ را از ابتدای اپیدمی داشتیم و اکنون لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و تداوم توسعه همکاری‌های بین دستگاهی، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد.

کرونا در آی سی یو بیمارستان امام خمینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر  سیمالاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه امروز بالاترین آمار مرگ و میر بیماران قطعی کووید-۱۹ را از ابتدای اپیدمی داشتیم، گفت: بالا رفتن بی سابقه موارد مرگ و میر بیماری کووید-۱۹ در کشورمان، متاثر از افزایش چشمگیر موارد بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در هفته‌های اخیر است.

وی افزود: لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و تداوم توسعه همکاری‌های بین دستگاهی، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد و ما در یک جنگ تمام‌عیار با بیماری به سر می‌بریم. هر یک از ما اعم از مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور، باید خودشان را به عنوان سربازان این نبرد سهمگین قلمداد کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: گسترش بیماری و افزایش جانباختگان آن در کل دنیا با شتاب رو به افزایش است که مدیریت آن بیش از هر چیز دیگر به وحدت و همدلی ملی نیاز دارد. امیدواریم با افزایش همدلی و همکاری بین مردم و مسئولان شاهد گذر از ایام سخت فعلی و توقف شیوع گسترده این بیماری سهمگین در کشورمان باشیم.

کد خبر 563532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha