مجموع نظرات: ۰
شنبه ۸ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین متخلف ترین راننده کشور شنبه (8 تیر) رودرروی خبرنگاران قرار گرفت و آنچه بر سرش آمده است را برای خبرنگاران بازگو کند.

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش پلیس راهوار از شناسایی متخلف ترین راننده کشور خبر داد، این راننده متخلف 140 میلیون ریال جریمه داشت. [بیشتر]
راننده مذکور شنبه مقابل  خبرنگاران نشست و از ماجرای تخلفات خود گفت. این راننده 29 ساله که با خودروی پژوی خویش این تخلفات را انجام داده است به زودی به دادگاه معرفی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، وی در این مرکز راهنمایی و رانندگی کشور در حضور خبرنگاران قسم خورد که دیگر بدون تعویض پلاک خودرو به کسی نخواهد داد. این راننده متخلف گفت: بیشترین تخلفات این اتومبیل به زمانی مربوط است که خودرو در اختیار راننده دیگر بوده است.

او که 29 سال سن دارد و ساکن اهواز است سال 81 خودرو خود را به صورت اقساط دریافت کرده و آن را به رانندگان مسیر اهواز - آبادان اجاره داده است.

این راننده متخلف با اشاره به اینکه از خرداد ماه سال 1382 تا مرداد سال گذشته ، 140 میلیون ریال جرایم رانندگی در پرونده وی ثبت شده است، گفت: 25 میلیون ریال از این جرایم در زمانی ثبت شده است که خود رانندگی وسیله نقلیه را به عهده داشته و بقیه جرایم متعلق به رانندگانی بوده است که از این وسیله استفاده می‌کردند.

وی افزود : 663 مورد خلاف در پرونده وی ثبت شده است که 118 مورد مربوط به نبستن کمربند ایمنی، 20 مورد استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، 15 مورد نداشتن مدارک، 94 مورد سرعت غیر مجاز، هفت مورد سبقت غیرمجاز و دو مورد عبور از محل ورود ممنوع بوده است.

این راننده متخلف با اعلام اینکه چهار ماه خوردو وی به علت نداشتن کارت سوخت در پارکینگ بوده است، گفت: حمل بیش از حد مسافر از دیگر تخلفات ثبت شده در پرونده این خودرو بوده است.

وی افزود: به علت تعدد رفت و آمد در مسیر اهواز تا آبادان، محل استقرار خودروهای پلیس را شناسایی و هنگام نزدیکی به اتومبیل پلیس از انجام تخلف خودداری می‌کردیم و غافل از این بودیم که پلیس شاهد تخلفات ما از فاصله‌های پنج کیلومتری است.

این راننده متخلف با اشاره به اینکه خودروی خود را به قیمت 118 میلیون ریال از یک شرکت لیزینگ در تهران خریداری کرده است، گفت: به علت دیرکرد در پرداخت اقساط هم اکنون 260 میلیون ریال بدهکار هستم.

سرهنگ علیرضا جهانگیری، رئیس مرکز اجراییات راهور ناجا نیز در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید به رعایت ماده 20 آیین نامه راهنماییی و رانندگی گفت: لارم است افرادی که به خرید و فروش و اجاره خودروهای خود مبادرت می کنند، قبل از هر اقدامی نسبت به تعویض پلاک اقدام نمایند.

وی در خصوص متخلف ترین راننده گفت : ‌پس از تسویه حساب، این فرد به دادگاه معرفی خواهد شد و امکان دارد دادگاه وی را از رانندگی محروم کند.

جهانگیری با تاکید بر حضور پلیس در تمام نقاط و جاده‌های کشور گفت: هیچ تخلفی از سوی هر فردی از دید پلیس مخفی نخواهد ماند

کد خبر 56353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز