یکی از شرکت‌های خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی کم‌سابقه و برای نخستین بار برای انتخاب مدیر خود در یکی از شهرستان‌های استان فراخوان عمومی صادر کرده است.

خبر خوب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد این فراخوان عمومی را برای انتخاب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه منتشر کرده است. فیض‌الله پاسره هدف از این کار را شایسته‌گزینی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و اختصاصی خدمتگزاری ذکر کرده است.

وی گفت: برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب مدیر امور با اعلام فراخوان عمومی صورت می‌گیرد. انتخاب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه با رعایت کلیه شرایط اعلامی در فراخوان عمومی شامل وظایف و مسئولیت‌های جایگاه اداری مورد نظر، شرایط احراز و شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار انجام می‌گیرد.

پاسره یادآور شد: این رویه برای انتخاب سایر مدیران امور آب و فاضلاب شهرهای استان نیز اجرا خواهد شد و انتخاب مدیران  از طریق فراخوان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متقاضیان علاقه‌مند به خدمتگزاری می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به آدرس www.abfa-kb.ir فرم درخواست را تکمیل و مدارک مورد نیاز را حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۱۸ آبان از طریق سایت مذکور ارسال کنند.

اعلام فراخوان عمومی برای انتخاب یک مدیر شهرستانی شرکت آب و فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه محافل مختلف و مردم قرار گرفته است.

کد خبر 563037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha