پرسپولیس با رسیدن به دیدار نهایی در انتظار معرفی تیم فینالیست شرق آسیاست.

لیگ قهرمانان

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با راهیابی پرسپولیس به فینال به اتمام رسیده اما تکلیف ادامه این مسابقات در منطقه شرق با تهدیدهایی روبه رو شده است. اتحادیه بین‌المللی بازیکنان حرفه‌ای (فیف‌پرو) با انتشار بیانیه‌ای از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر و تاثیرات روحی و جسمی آن بر بازیکنان و خانواده‌های آنها اظهار نگرانی کرد.

در این بیانیه آمده است: «فیف‌پرو از عدم مشورت با فوتبالیست‌های حرفه‌ای برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در قطر و برنامه ریزی پروتکل‌های بهداشتی کرونا ناامید و نگران است. این موارد بر سلامت روحی و جسمی و همچنین شرکت در لیگ‌های داخلی کشورها تاثیراتی دارد. نه از فیف‌پرو و نه از اتحادیه بازیکنان وابسته ما در کشورهای استرالیا، ژاپن، مالزی، تایلند و کروه جنوبی که شامل ۱۶ تیم هستند، قبل از تصمیم گیری برای برگزاری مسابقات سئوال نشده بود. علاوه بر این ما هیچ اطلاعاتی در مورد شیوع ویروس کرونا در طول مسابقات لیگ قهرمانان در منطقه غرب در ماه سپتامبر دریافت نکردیم.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «بازیکنانی که از ۱۸ نوامبر در این رقابت سه هفته‌ای در قطر حضور خواهند داشت به اتحادیه ملی بازیکنان کشورهای خود برای سفر در طول شیوع ویروس کرونا و داشتن یک دوره دو هفته‌ای قرنطینه در بازگشت به کشورشان که آنها را از خانواده‌شان دور می‌کند یا در مشارکتشان در لیگ داخلی تاثیر می‌گذارد، ابراز نگرانی کرده‌اند.

اکنون بیش از هر زمان دیگر به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹ این مسئله ضروری است. بازیکنانی که سلامت، پول و شغلشان روی مرز است، شایسته مشارکت در این تصمیمات هستند.»

فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا بین پرسپولیس و نماینده شرق آسیا روز ۲۹ آذر در قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 562857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha