مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

رئیس پلیس راه البرز گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، یک هزار و ۱۷۰ راننده متخلف در این استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

تردد خودرو

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا گودرزی افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و منع ورود و خروج خودروهای غیربومی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا از ظهر دوشنبه ۱۲ آبان در ۱۰ نقطه ورودی و خروجی البرز اجرایی شد. در اجرای این طرح مسیرهای اصلی ورودی و خروجی شناسایی شده و اجازه ورود هیچ خودرو غیربومی به شهرها و روستاها داده نمی‌شود.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: هشت نقطه ورودی و خروجی استان البرز به صورت کامل مسدود شده و ۲ نقطه تحت نظارت لازم برای تردد خودروهای باری، مسافربری، انتظامی و امدادی فعال است. خودروهای مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند در غیر این صورت جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

رئیس پلیس راه البرز افزود: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و نشانی بیمه‌نامه خودرو است.‌ در اجرای این طرح تلاش شده با حذف ترددهای غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان البرز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه دارد. استان البرز در وضعیت فوق‌العاده و اضطراری کرونا قرار گرفته است.

کد خبر 562642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha