رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر لزوم تلاش برای نجات دادن کشتی به عنوان ورزش اول ایران، خواستار یافتن حامی مالی و احیای این رشته ورزشی در روستاهای مازندران شد.

علیرضا دبیر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، علیرضا دبیر چهارشنبه در گردهمایی فرمانداران استان مازندران با تاکید بر اینکه باید از افول کشتی ورزش اول کشور و مازندران جلوگیری کنیم و اگر همه دست در دست هم ندهند نمی‌توان کشتی را نجات داد، گفت: مازندران از استان‌هایی است که باید برای کشتی آن بیشتر تلاش کرد. در وهله اول مازندران به یک حامی مالی نیاز دارد، سالن‌های نیمه‌تمام را به دهیاری‌های بدهند تا ورزش کشتی را در روستاها احیا کنند. همه فوتبال را دوست داریم اما نباید کل بودجه ورزش را فقط برای فوتبال هزینه کرد و رشته‌های دیگر محروم بمانند.

احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران هم تصریح کرد: در تمام جلسات با کشورهای حاشیه خزر یک بند ورزشی وجود دارد و می‌توان در این حوزه از این ظرفیت استفاده کرد. کرونا اجازه فعالیت ورزشی را نمی‌دهد تا بتوانیم رقابت‌های خوبی برگزار کنیم اما تمام فضاهای دولتی ورزشی احصا شود تا در اختیار ورزش قرار بگیرد و کشتی هم هر کدام امکان را داشت راه‌اندازی شود. اگر کشتی مازندران در کشور جایگاه ویژه دارد باید در هیات رئیسه فدراسیون کشتی یک عضو داشته باشد. زیرا سال‌ها در فدراسیون به کشتی این استان کم‌توجهی شده و توقع داریم به مربیان سازنده استان توجه ویژه شود. حضور مربیان در کادر فنی تیم‌های ملی رده‌های مختلف، توقع مازندران از فدراسیون است.

کد خبر 562415
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha