خبرگزاری آمریکایی با پوشش سخنان رهبر معظم انقلاب گزارش داد، رهبر ایران با اشاره به بحث‌های مربوط به تقلب در آمریکا، انتخابات ریاست جمهوری این کشور را مورد تمسخر قرار داد.

ترامپ بایدن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس با پوشش بخش مربوط به انتخابات آمریکا در سخنان رهبر معظم انقلاب در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) نوشت، آیت الله علی خامنه‌ای رهبر ایران، انتخابات آمریکا را مورد تمسخر قرار داد و خطاب به مخاطبانش گفت، دموکراسی آمریکایی این است.

این گزارش افزود، رهبر ایران به اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره تقلب در انتخابات اشاره کرد و گفت: «رئیس جمهوری که انتخابات در دولت او در حال برگزاری است می‌گوید که در انتخابات تقلب می‌شود و رقیبش نیز می‌گوید که رئیس جمهور قصد تقلب گسترده دارد. خوب نگاه کنید. این دموکراسی آمریکایی است...»

آسوشیتدپرس در ادامه به موضع رهبر معظم انقلاب درباره نتیجه انتخابات آمریکا پرداخت و نوشت، رهبر ایران بر موضع همیشگی ایران درباره انتخابات در آمریکا تاکید کرد و گفت، اینکه چه کسی در این انتخابات پیروز میشود در سیاست جمهوری اسلامی ایران تاثیری نخواهد داشت. سیاست ما اساسی و مشخص است و رفت و آمد افراد تاثیری روی آن ندارد. 

کد خبر 562340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha