ناصر قراگزلو: تمرین پرسپولیس برای حضور پرقدرت در ۳ ‌جام پیش‌رو در فصل آینده از صبح شنبه ۸ تیر آغاز می‌شود و افشین پیروانی در غیاب سرمربی پرسپولیس که هنوز تعیین نشده، تیم را تمرین می‌دهد.

داریوش مصطفوی مدیرعامل پرسپولیس در اواخر هفته گذشته تلاش فراوانی برای حضور مجدد افشین قطبی در این تیم آغاز کرد.  مدیرعامل سرخپوشان در شرایط فعلی به این نکته رسیده که بهتر از قطبی نمی‌تواند گزینه‌ای برای پرسپولیس پیدا کند. 

مصطفوی در نظر دارد تمام تلاش خود را برای حضور مجدد قطبی در پرسپولیس انجام دهد اما در صورت موفق نشدن، یک مربی خارجی استخدام می‌کند.

گفت‌وگو با مربیانی نظیر دنیزلی، سانتینی و زاکه‌رونی در دستورکار مدیرعامل جدید قرار گرفته، هرچند با وجود بودجه تعیین‌شده برای پرسپولیس در فصل جدید، حضور این مربیان و گزینه‌های دیگر خارجی در این تیم تا حدودی دست‌نیافتنی و دور از ذهن به نظر می‌رسد. 

برخلاف صحبت‌های اخیر، با گزینه‌های داخلی نظیر ذوالفقارنسب و محمد مایلی‌کهن مذاکره‌ای انجام نشده، درحالی که رسانه‌ها چندی قبل از مذاکره این دو مربی با مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس خبر داده بودند.

حضور پیشکسوتان پرسپولیس در محل باشگاه نیز تنها به‌دلیل استخدام مدیرفنی صورت می‌گیرد و مصطفوی با وجود مذاکره با پیشکسوتان این تیم، قصد استفاده از آنها به عنوان سرمربی  را ندارد.

فرخزادی یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس درخصوص مطرح شدن نام‌های بزرگ برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه می‌گوید: «هیأت‌مدیره باشگاه به این جمع‌بندی رسیده‌ است که با تمام گزینه‌های مورد نظر برای انتخاب سرمربی پرسپولیس مذاکره شود اما سیاست هیأت‌مدیره این است که نام گزینه‌های مربیگری‌مان را اعلام نکنیم اما مطمئناً تا پایان هفته جاری، سرمربی جدید معرفی خواهد شد.»

آخرین اخبار از هیأت‌مدیره پرسپولیس حاکی از آن است که حسین هدایتی مدیرعامل استیل‌آذین به عنوان عضو پنجم هیأت‌مدیره این باشگاه انتخاب شده است.

خرید بازیکن، دومین دغدغه

با جذب بازیکنانی نظیر علیرضا محمد و محمد منصوری از تیم‌های راه‌آهن و ابومسلم که قراردادهای‌شان را چهارشنبه گذشته با پرسپولیس ثبت کردند، این تیم فعلاً در زمینه جذب بازیکنان جدید دیگر تیم‌های لیگ‌برتری و از آن مهمتر در زمینه تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی فصل گذشته‌اش توفیق چندانی نداشته است.

خبر نه چندان خوب دیگر برای هواداران پرسپولیس این است که بازیکنانی نظیر عباس آقایی، نیکبخت، بادامکی، نصرتی و محسن خلیلی هنوز قراردادهایشان را با این باشگاه تمدید نکرده‌اند. بازیکنانی که در صورت جدایی از تیم قهرمان فصل گذشته، پرسپولیس را با چالش‌های جدیدی در کنار تعیین سرمربی روبه‌رو خواهند کرد.

در بین بازیکنان نامبرده احتمال حضور آقایی و نصرتی در استقلال بسیار زیاد است.

در این بین خبرهای حاشیه‌ای از دو تیم پرطرفدار پایتخت در فصل نقل‌وانتقالات حاکی از آن است که پس از رفتن احتمالی آرش برهانی به پرسپولیس، باشگاه استقلال در اقدامی تلافی‌جویانه، آقایی و نصرتی را جذب خواهد کرد، هرچند باشگاه استقلال پیش از این، هاشم بیک‌زاده را به خدمت گرفت و با بازیکن مدنظر پرسپولیس، قرارداد رسمی امضا کرد.

از سوی دیگر حضور سیدمهدی رحمتی در باشگاه پرسپولیس، اخبار نقل و انتقالات را تحت تأثیر قرار داد.

مهدی رحمتی در گفت‌وگوی تلفنی چهارشنبه گذشته با مصطفوی به توافقات خوبی دست یافته است. مبلغ توافق شده بین رحمتی و مصطفوی 330 میلیون بوده که قرار شده این بازیکن 200 میلیون از رقم توافق شده را از مسئولان پرسپولیس دریافت کند تا طی روزهای آینده رسماً قراردادش را در هیأت‌ فوتبال استان تهران به ثبت برساند.

مخالف انتخاب کاشانی بودم

به گزارش ایسنا ، رئیس سازمان ورزش اما در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم در  صبح روز جمعه نکات تازه‌ای در خصوص انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح کرد. او گفت:‌ «آقای کاشانی با دستور رئیس جمهور به پرسپولیس آمد.»

علی‌آبادی در خصوص استعفای کاشانی و تحولات اخیر باشگاه پرسپولیس نیز برخی گفته‌های کاشانی مبنی بر اینکه رئیس سازمان به او گفته است که با انتخابش برای مدیرعاملی موافق نبوده را تایید کرد: «آقای کاشانی یک سال پیش به سازمان تربیت‌بدنی آمدند و ریاست باشگاه را برعهده گرفتند، در حالی که بنده با حضور ایشان مخالف بودم.

در حقیقت آقای کاشانی انتخاب مستقیم شخص رئیس‌جمهور محترم بودند که بنده هم دستور ایشان را پذیرفتم.

من با آقای کاشانی رفاقت نزدیکی دارم اما در این بخش با حضور ایشان موافق نبودم. با این وجود ایشان آمدند و این تیم هم به قهرمانی رسید.

در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم، گفتم به رغم مخالفت بنده با حضور شما حالا می‌خواهم که در پرسپولیس بمانید. در طول 55 دقیقه از این جلسه 60 دقیقه‌ای از ایشان خواستم که بمانند و به فعالیت خود در این تیم ادامه بدهند.»

کد خبر 56216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز