سرجیو کنسیسائو واکنش تندی به انتقادات درباره‌ی عدم استفاده‌ی مهدی طارمی در ترکیب پورتو داشت.

مهدی طارمی

به گزارش همشهری آنلاین، چند نتیجه‌ی نه چندان خوب و بازی‌های ضعیف مارگا باعث شده تا انتقادات از سوی طرفداران و رسانه‌ها از سرجیو کنسیسائو افزایش یابد. او که آقای گل فصل پیش رقابت‌ها را روی نیمکت دارد به استفاده از موسی مارگای فرانسوی مصر است و در کنفرانس مطبوعاتی نیز اعلام کرد بر اساس نظر مردم ترکیب تیمش را انتخاب نخواهد کرد.

سرمربی جوان پرتغالی پورتو درباره حضور طارمی در ترکیب ثابت تیمش گفت: مهدی طارمی هنوز فرصت شروع بازی از ابتدای بازی را ندارد. من کسی را بخاطر نظر مردم در ترکیب ثابت تیمم نمی‌گذارم. من بر اساس لیاقت انتخاب می‌کنم.

این واکنش تند حاصل انتقادات گسترده در هفته‌های گذشته بوده است. کنسیسائو که علیرغم سابقه خوبش در تیم ملی پرتغال، در بین هواداران پورتو چندان محبوب نیست، هشدار داده اعتراض‌ها در خصوص بازی دادن به طارمی ممکن است به شانس‌های این بازیکن لطمه بزند. کنسیسائو صحبت در خصوص مهدی طارمی را اینگونه ادامه داد: شاید طارمی یکی از پراستفاده‌ترین بازیکنان باشد اما او هنوز فرصت حضور در ترکیب اولیه را نداشته است، مانند دیگران. من از طریق درخواست های عمومی ترکیب تیمم را انتخاب نمی‌کنم. من به یک بازیکن این فرصت را می دهم زیرا او شایسته آن است.

با چنین صحبت‌هایی به نظر نمی‌رسد طارمی در دیدار تیمش برابر مارسی نیز به صورت ثابت به میدان برود و باید هم‌چنان منتظر باشد تا این سرمربی پرتغالی اولین شانس را به او بدهد.

کد خبر 562139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha