رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه ای فرارسیدن میلاد پیامبر اسلام را به روسای نیروهای مسلح کشورهای اسلامی تبریک گفت.

محمد باقری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای به رؤسای نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر وحدت و همدلی و همکاری نیروهای مسلح اسلامی برای تحکیم امنیت و صلح پایدار در جهان اسلام تأکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

در کمال مسرت و خرسندی، سالروز ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله) را به جنابعالی و آحاد نیروهای مسلح آن کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امیداست به برکت این میلاد فرخنده، در پرتو معارف و آموزه‌های رفیع و جاودانه قرآن کریم و سیره و سنت نبوی (ص) شاهد تعمیق وحدت، اخوت و همدلی ملل مسلمان و گسترش مناسبات و همکاری‌های نیروهای مسلح کشورهای اسلامی برای مقابله با دشمنان امت پیامبر اعظم (ص) و تحکیم امنیت و صلح پایدار در جهان اسلام بوده و بلیه شیوع کرونا نیز هرچه زودتر از جامعه جهانی ریشه‌کن و نابود گردد.

سلامتی، موفقیت و سربلندی جنابعالی، ملت، دولت و نیروهای مسلح آن کشور اسلامی را از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 561962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha