مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

رئیس پلیس ‌راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: برای مقابله با شیوع کرونا از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه تا روز جمعه ۱۶ آبان محدودیت تردد برای ورود و خروج خودروها اعمال می‌شود.

اعلام محدودیت ترافیکی در محور‌های گیلان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس‌راه استان همدان دوشنبه ۱۲ آبان اظهار کرد: طرح محدودیت ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی با شماره انتظامی ایران ۱۸ و ایران ۲۸ از ظهر ۱۲ آبان با همکاری پلیس‌راه تا ساعت ۲۴ روز جمعه پیش رو اجرا می‌شود. بر این اساس پلیس از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر جلوگیری کرده و در صورت ورود غیرقانونی خودرویی به داخل محدوده ممنوعه، این وسیله نقلیه از طریق دوربین ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

به گفته سرهنگ فکری، این محدودیت‌ها تنها در مرکز استان به علت بالا بودن میزان تردد انجام می‌شود همچنین این محدودیت تردد شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی نمی‌شود. تیم‌های پلیس ‌راهنمایی و رانندگی در ورودی شهر و تیم‌های پلیس‌راه در چند نقطه از خروجی شهر مستقرشده و اجازه ورود به خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی داده نمی‌شود.

به دنبال اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت برای تردد خودروهای غیربومی در فروردین امسال حدود یک هزار و ۲۰۰ راننده خاطی توسط عوامل پلیس‌ راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه این استان اعمال قانون ۵۰۰ هزارتومانی شدند.

کد خبر 561870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha