معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تهران از آماده‌سازی ۵ هزار صندلی برای برگزاری بزرگداشت ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی خبر داد.

۱۳ آبان

حبیب‌الله غفوری در گفتگو با همشهری آنلاین در این باره گفت: برنامه بزرگداشت ۱۳ آبان امسال مانند سال‌های گذشته با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. برنامه امسال به صورت راهپیمایی نبوده و با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تهران با بیان اینکه نظافت شهری مراسم مانند گذشته برعهده شهرداری است، افزود: در پی مکاتبه‌ای که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با معاونت خدمات شهری شهرداری داشته است، پنج هزار صندلی برای روز بزرگداشت ۱۳ آبان تامین شده است که چیدمان این صندلی‌ها در خیابان آیت‌الله طالقانی و در محدوده برگزاری مراسم صورت می‌گیرد.

وی افزود: گیت‌هایی در ورودی‌های محدوده برگزاری بزرگداشت در نظر گرفته شده است که شهروندان در این گیت‌ها و قبل از ورود به مراسم، تب‌سنجی شده و به لحاظ دارا بودن ماسک، چک می‌شوند.

مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان امسال، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز سه‌شنبه در مقابل لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

دکتر احسان یلوه، شهردار ناحیه یک منطقه ۶ تهران نیز در این باره به همراهی و همکاری شهرداری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همه نهادهای دخیل در برگزاری این مراسم اشاره کرد و به همشهری آنلاین گفت: مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در خیابان طالقانی حدفاصل مفتح و قرنی که در محدوده شهرداری ناحیه ۱ منطقه ۶ واقع شده است، برگزار می‌شود.

یلوه از نصب داربست و ایجاد گیت ورودی و خروجی برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان خبر داد و گفت: این گیت‌های ورودی و خروجی در تقاطع طالقانی-قرنی و طالقانی-مفتح جانمایی شده است.

وی همچنین درباره چگونگی رعایت فاصله اجتماعی در اجتماع استکبارستیزی امسال، گفت: ۵ هزار صندلی تهیه شده و چیدمان آنها با رعایت فاصله اجتماعی در محل مراسم صورت می‌گیرد.

یلوه همچنین از هرس درختان، حذف زوائد فیزیکی در نهر و پیاده‌رو و باغچه‌ها و رنگ‌آمیزی جداول و کافوها در مسیر برگزاری بزرگداشت ۱۳ آبان خبر داد و افزود: عملیات عمرانی و بتن‌ریزی مسیر دوچرخه که در خیابان طالقانی در دست اقدام بود، به پایان رسید.

شهردار ناحیه یک منطقه ۶ تهران با اشاره به ضدعفونی صندلی‌ها و جایگاه محل برگزاری مراسم، به حضور ۲۰ عامل ثابت کارگری به همراه مخازن ۱۲۰ لیتری و کیسه‌های زباله در محل برگزاری در محل برگزاری و اطراف آن اشاره کرد و گفت: نظافت و شستشو و پاکسازی محدوده قبل و بعد از شروع مراسم در دستور کار شهرداری است.

وی همچنین از تهیه نیوجرسی و جرثقیل بمنظور رفع مشکل ترافیکی خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم ۱۳ آبان امسال خبر داد.

کد خبر 561855
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha