معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دوستان‌مان در مجلس اگر می خواهند کمکی فراتر از مصاحبه های تلویزیونی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کنند تغییر قانون را داشته باشند.

علی نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی علی نژاد  در خصوص وضعیت پرسپولیس و رفتن رسول پناه عنوان کرد : ابتدا باید از زحمات سرپرست قبلی تشکر کنم و اتفاق خوبی که افتاد طلب برانکو بود که پرداخت شد. البته این بدهی میراث گذشته بود.

علی نژاد در مورد اینکه به فیلم رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس رسیدگی می شود یا خیر، گفت: او زحمات زیادی کشید و در دوره او به فینال آسیا رسیدیم و از۱۳ پرونده موجود ۹ مورد بسته شد. در مورد فیلم هم خلاف قانون و بدون اجازه گرفته و پخش شد. در عین حال باید بگویم صحبت های خوبی در آن فیلم مطرح نشد و او هم به خاطر احترام به مردم استعفا داد. نباید اینطور باشد که خدمات یک نفر را با صحبت هایی که غیر قانونی ضبط شده است، نادیده بگیریم. او فعلا در هیات مدیره است و کار اجرایی ندارد.

علی نژاد در مورد استقلال عنوان کرد: با زحمات مدیران این باشگاه طلب شفر، جباروف و پاختاکور پرداخت شد و ظرف ۲، ۳ روز آینده امیدواریم پنجره استقلال هم باز شود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی سرخابی ها تایید کرد: طبق قانون این‌دو باشگاه نمی توانند از هیچ بودجه دولتی استفاده کنند و فکر می‌کنم‌ دوستان‌مان در مجلس اگر می خواهند کمکی فراتر از مصاحبه های تلویزیونی کنند تغییر قانون را داشته باشند. ما نمی‌توانیم به خاطر تحریم ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا  و فیفا پول بگیریم و شرایط اقتصادی مناسب نیست.

علی نژاد در خصوص انتخاب مدیرعامل استقلال هم گفت: باید هیات مدیره تصمیم بگیرد و در حال حاضر هم مددی همان اختیارات را دارد.

کد خبر 561715

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha