مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

پیچیدن بوی آزاردهنده گاز در مهدی‌شهر در حالی موجب اعتراض برخی شهروندان شده که شرکت گاز استان سمنان از آغاز عملیات نشت‌یابی گاز خبر داده است.

علمک گاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در حالی که اهالی مهدی‌شهر از شرکت گاز استان سمنان خواسته‌اند تا به نشتی گاز علمک‌های واحدهای مسکونی رسیدگی کنند، این شرکت نشتی گاز را منتفی می‌داند. تقریباً در تمام کوچه‌ها در علمک گاز نشتی‌های شدیدی وجود دارد که هم بوی آن اذیت کننده است، هم خطر انفجار دارد و هم اسراف منابع ملی است. 

شرکت گاز استان سمنان در پاسخ به گزارش مردمی در خصوص نشتی گاز در مهدی‌شهر، ضمن تشکر و قدردانی از دقت نظر و احساس مسؤولیت شهروندان تصریح کرده است: عملیات نشت‌یابی و رفع مشکل در تمام مناطق گازرسانی شده، جزو برنامه‌های مهم و مستمر شرکت گاز است. در بسیاری از موارد، نشتی‌ها توسط شهروندان به تلفن ۱۹۴ امداد گاز شهر اعلام می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از دریافت گزارش، اقدام تعمیراتی یا امدادی موردنیازانجام می‌شود.

بودار کردن گاز توسط دستگاهی خاص در ایستگاه‌های اصلی ورودی گاز به شهر به روش خودکار انجام می‌شود و در موارد بسیار نادر ممکن است میزان بودار شدن گاز کمی بیش از حد استاندارد رخ دهد. در این شرایط نشت بسیار جزئی و بی‌خطر گاز هم قابل تشخیص است و حساسیت شهروندان را افزایش می‌دهد.

کد خبر 561699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha