مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف محموله ۷۳۰ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

سید کاظم موسوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: طی عملیاتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان نی ریز از یک دستگاه  سمند ۴۰۰ کیلوگرم و از یک دستگاه خودرو  پژو ۳۰۰ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.  

وی با بیان اینکه در این عملیات پس از فرار خودرو پژو نیروهای انتظامی مجبور به تیراندازی و درگیری با قاچاقچیان شدند، افزود: پس از این عملیات قاچاقچیان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

موسوی اضافه کرد: ورودی استان فارس از سمت شرق و همجواری این حوزه قضایی با استان‌های کرمان و هرمزگان باعث شده است این منطقه یکی از راه‌های ورودی و ترانزیت مواد مخدر به استان و سایر استان‌های مرکزی کشور باشد.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: در این منطقه با نظارت دادستان عمومی  انقلاب شهرستان نی ریز و ضابطان قضایی طرح‌های ویژه مهار در راستای مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر اجرا می‌شود که در نتیجه این اقدامات در ۶ ماهه اول امسال ۸.۵ تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی  کشف شده است. در همین مدت در نی‌ریز ۲۶۰ قاچاقچی دستگیر و ۳۵ خودرو متوقف شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: بی تردید سوداگران مرگ برای رسیدن به مقاصد شوم خود هزینه هنگفتی پرداخت کرده و با برخوردهای قاطعانه دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

کد خبر 561584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha