بارسلونا بعد از ناکامی بزرگ در نیوکمپ مقابل رئال مادرید این هفته نیز مقابل آلاوس با تساوی یک بریک متوقف شد. این بدترین آغاز بارسلونا در ۱۸ سال اخیر است.

کومان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳ رونالد کومان در نشست خبری پس از بازی بارسلونا با آلاوس  گفت: «از نیمه اول راضی نبودم و چندین بازیکن مان هم کارت زرد گرفتند. تصمیم به سه تعویض بین دو نیمه گرفتم، نه به دلیل عملکرد بد بلکه نیاز به اضافه کردن نیروهای تهاجمی بیشتری در زمین داشتیم. از عملکرد خط حمله مان راضی نبودم و نگرانی های داشتم.»

کومان ادامه داد: «برابر یوونتوس هم چنین مشکلی داشتیم و بارها فرصت سوزی کردیم. امشب گل اول را به آلاوس هدیه کردیم و باید بگویم این همه اشتباه اصلا پذیرفتنی نیست. نمی دانم نتیجه پایانی منصفانه است یا خیر ولی نیمه دوم ریتم بسیار بالا و هجومی ای داشتیم. دقیقا مثل بازی با یوونتوس اما امشب نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم.

تلاش بازیکنان کافی نبود و همیشه نمی توان با اعتبار و شخصیت تیمی پیروز شد و باید عملکردی بهتر داشت. وقتی این همه موقعیت خلق می کنید و تنها یک گل می زنید، یعنی یک جای کار ایراد دارد. این واقعا نگران کننده است.»

در ادامه خلاصه بازی این دو تیم را مشاهده می کنید.

کد خبر 561579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha