بازی دیشب بارسلونا برابر آلاوز یک صحنه بحث برانگیز به دنبال داشت.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین بارسلونا دیشب برابر آلاوز متوقف شد اما صحنه بحث برانگیز این بازی اعلام نشدن پنالتی به سود بارسلونا و البته حرکت اعتراضی مسی  علیه داور بود.

 اولین صحنه جنجالی بازی بارسلونا و الاوز مربوط به دقیقه 36 بود. بارسا مدعی بود که ژیمو ناوارو روی دی یونگ پنالتی کرده اما هرناندز هرناندز داور بازی چنین نظری نداشت. این صحنه از سمت راست آغاز شد: سرجی روبرتو برای هافبک هلندی در محوطه جریمه سانتر کرد اما دی یونگ پس از برخورد با مدافع آلاوس روی زمین افتاد. اما داور اعتقاد داشت که این برخورد برای پنالتی کافی نبوده است. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری نشریه آس گفت که در چنین صحنه ای اگر داور پنالتی می گرفت، اتفاقی رخ نمی داد همان طور که نگرفتن پنالتی هم اشتباه نبوده است. از سویی ایگلسیاس ویانوئوا داور ویدیویی در چنین صحنه ای حق دخالت نداشته است. از سویی فریچا نامزد ریاست بارسا در پی این صحنه توییتی جنجالی منتشر کرده و خطاب به کمیته داوران نوشته است:" پنالتی بود، دزدان!"

بازیکنان بارسا به تصمیم هرناندز هرناندز اعتراض کردند و در نهایت مسی به خاطر این که به سمت داور توپ  را شوت کرد، کارت زرد گرفت. در این صحنه داور به سمت ژیمو ناوارو بازیکن آلاوز رفته بود که به علت مصدومیت روی زمین افتاده بود. بعد از آن بازیکن بارسا با شدت ، توپ را به سمت داور شوت کرد که با اختلاف کمی از  کنار داور عبور کرد. ایتورالده گونزالس در مورد این صحنه گفت که اگر داور  به این نتیجه رسیده که مسی توپ را عمدی به سمتش شوت کرده باید کارت قرمز به او می داده و نه کارت زرد. باید دید که آیا کمیته مسابقات تصمیمی در مورد محرومیت لئو خواهد گرفت یا نه.

کد خبر 561554

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha