میگل سیموئز لئال که خود را برای انتخابات شورای شهر در ۱۵ نوامبر آماده می‌کند، می‌خواهد از شباهت ظاهری به رئیس جمهوری آمریکا بیشترین بهره را ببرد.

ترامپ برزیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، سیاستمدار ۴۹ ساله اهل ایالت آمازون برزیل از نامزدهای انتخابات شورای شهر ماکاپاست و حدود ۱۰ روز پس از نهایی شدن سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، باید بخت خود را در دنیای سیاست زادگاهش بیازماید. او که بسیار شبیه دانلد ترامپ است، دیدگاه‌هایی کاملا مخالف و متناقض با همزاد آمریکایی‌اش دارد.

آقای لئال تنها شهروند برزیلی نیست که از شباهت‌شان به آمریکایی‌ها برای موفقیت در دنیای سیاست بهره می‌برند. او می‌گوید: «من شبیه ترامپ هستم و البته موهایم برای خودم و واقعی است. اگر می‌توانستم در انتخابات آمریکا رای بدهم، به جو بایدن رای می‌دادم. من کمی چاقم، حدود ۱۰۰ کیلو یا بیشتر. شباهت ما همین‌جا تمام می‌شود. ترامپ انسانی خودپسند است و کارهایی که می‌کند و حرف‌هایی که می‌زند، امپریالیسم واقعی است.»

ترامپ برزیل خودش را یک ترامپ خوب معرفی می‌کند و می‌گوید: «من به دین او نیستم. من از شیطنت بدم می‌آید و عاشق صلح و آرامشم.» حال باید دید این شباهت ظاهری به رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات شهرداری‌ها و شوراهای شهر برزیل در ۱۵ نوامبر کمک می‌کند یا پیروزی و ناکامی ترامپ در انتخابات سوم نوامبر آمریکا بر سرنوشت همزاد برزیلی‌اش تاثیر می‌گذارد.

کد خبر 561213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 0
    براش متاسفم. خخخخخ