دولت ایالات متحده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از فهرست ۲۷۴ نفری چهره‌های سرشناس برای حضور در کارزار تبلیغاتی مبارزه با کرونا فقط ۱۰ نفر را تایید کرد.

ترامپ در همایش انتخاباتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واشنگتن پست، از مهم‌ترین چهره‌هایی که به بهانه مخالفت کردن با دانلد ترامپ یا هوادار باراک اوباما بودن از این سفره ۲۵۰ میلیون دلاری کنار گذاشته شده‌اند می‌توان به جانی دپ، جنیفر لوپز، جاستین تیمبرلیک، بیلی آیلیش، کریستینا آگیلرا و جاد آپاتو اشاره کرد. تقریبا تمام این افراد در سال‌های اخیر به شدت از ترامپ انتقاد کرده و شیوه‌های مملکت‌داری او را کوبیده‌اند.

در این میان فقط ۱۰ نفر برای حضور در پویش تبلیغاتی مهار کرونا تایید صلاحیت شده‌اند که دنیس کویید، مارک آنتونی، گارت بروکس، بیلی ری سایرس و البته انریکه ایگلسیاس و دوین وید، ستاره پیشین بسکتبال آمریکا و رفیق صمیمی لبران جیمز (مخالف سرسخت ترامپ) از آن جمله‌اند. این چهره‌های سرشناس قرار است با حضور در برنامه‌های تبلیغاتی در زدودن غبار نومیدی و افزودن امید به زندگی مردم کرونازده همکاری و مشارکت کنند.

آیلیش ۱۸ ساله که از محبوب‌ترین خواننده‌های سال‌های اخیر است، به دلیل حمایت نکردن از ترامپ و حضور در همایش ملی دموکرات‌ها در ماه اوت از این پروژه ۲۵۰ میلیون دلاری کنار گذاشته شده است. او در آن همایش گفته بود: «ترامپ در حال نابود کردن این سرزمین و تمام آن چیزهایی است که برای ما مهم هستند و ارزش دارند.»

کد خبر 561205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 1
    خوبه که دنیا آدم فروش هارو شناخت.