این روزها با افزایش شدید قیمت‌ها و پایین آمدن قدرت خرید مردم، فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای مختلف نیز با کاهش فروش رو به رو شده‌اند. کمبود خریداران دست به نقد باعث شده تا فروشندگان به فکر استفاده از روش‌های دیگری مانند روش فروش قسطی باشند؛ اما از طرفی فروش اقساطی نیز مشکلات خاص خود را دارد.

image-20201029114508-1.jpeg

در چنین شرایطی نمایندگی فروش اقساطی کالا گزینه ایده آلی خواهید بود. اگر می‌خواهید بدانید که نمایندگی فروش اقساطی کالا چه مزایایی دارد و چگونه باعث افزایش درآمد شما با دردسر کمتر می‌شود در ادامه این مطلب همراه باشید.

نمایندگی فروش اقساطی کالا قسطا، فرصت ویژه‌ای که نباید از دست بدهید

فروش قسطی مشکلات زیادی مانند عدم پرداخت اقساط یا تأمین هزینه اولیه برای صاحبان کسب و کارها ایجاد می‌کند. از طرفی تمایل مردم به خرید قسطی کار را برای فروشندگان سخت‌تر کرده است. قسطا برای حل این مشکل و ایجاد فرآیندی که هم خریدار و هم فروشنده بتوانند از آن سود ببرند، پیشنهاد ویژه‌ای برای صاحبین تمام کسب و کارها دارد.

اگر صاحب یک کسب و کار یا فروشگاه هستید می‌توانید با همکاری با قسطا، خدمات و محصولات خود را به صورت قسطی به مشتریان بفروشید و هزینه آن را به صورت نقدی از قسطا دریافت کنید. در واقع مشتریان با خرید کارت اعتباری قسطی می‌توانند به صورت نقدی از شما خرید کنند و اقساط خود را به قسطا بپردازند. در ادامه بیشتر با کارت عتباری قسطی و نمایندگی فروش اقساطی کالا آشنا می‌شویم.

مزایای نمایندگی فروش اقساطی کالا و همکاری با قسطا؛ گرفتن نمایندگی پردرآمد

مهم‌ترین مزیت این طرح این است که از طریق افزایش تعداد مشتریان باعث افزایش فروش شما می‌شود. با توجه به تمایل شدید مردم به تهیه کالاها و خدمات به صورت اقساطی، فروشگاه‌ها و کسب و کارهایی که بتوانند این خدمت را ارائه کنند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، با همکاری با قسطا و دریافت نمایندگی فروش اقساطی کالا، هیچ یک از دردسرها و مشکلات فروش اقساطی را تجربه نخواهید کرد. به این ترتیب، دیگر نیاز نیست نگران بازپرداخت اقساط و تأمین هزینه اولیه و مسائلی از این دست باشید. از طرفی فرقی نمی‌کند که صاحب فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی هستید و چه نوع کالا و خدماتی ارائه می‌کنید. حتی اگر خدمات جراحی پلاستیک و زیبایی ارائه می‌کنید هم می‌توانید از این به بعد عمل بینی از دم قسط را در لیست خدمات خود قرار دهید!

چه فروشگاه‌ها یا خدماتی می‌توانند به عنوان نمایندگی فروش اقساطی کالا فعالیت کنند؟

فرقی نمی‌کند که چه کالا و خدماتی را در کجای ایران و به صورت فیزیکی یا اینترنتی ارائه می‌کنید؛ شما می‌توانید هر نوع محصول و خدماتی را به صورت قسطی بفروشید و هزینه آن را نقد دریافت کنید. ویژگی منحصر به فرد قسطا این است که هیچ محدودیتی در این مورد ندارد. هر کسب و کاری با مالکیت حقیقی و حقوقی می‌تواند به عنوان همکار قسطا فعالیت کند.

همچنین فروش اقساطی محدودیتی برای یک دسته از کالاها یا خدمات ندارد. برای مثال کسب و کارهایی که در حوزه سلامت یا زیبایی فعالیت می‌کنند می‌توانند همه خدمات خود حتی خدمات خرید مو برای اکستنشن را نیز به صورت قسطی ارائه کنند.

چگونه نمایندگی فروش اقساطی کالا شویم؟

برای تبدیل‌شدن به نماینده فروش اقساطی و همکاری با قسطا کافی است به سایت قسطا مراجعه کنید و وارد صفحه همکاری با فروشگاه‌ها شوید. بعد از ثبت‌نام در قسطا و بررسی‌های اولیه، هماهنگی‌های موردنیاز برای ورود به پنل کاربری و دریافت اطلاعات بیشتر انجام خواهد شد. هر زمان که نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید با مشاوران قسطا صحبت کنید.

قسطا کارت چیست؟ مشتریان چگونه از نماینده‌های فروش قسطی خرید می‌کنند؟

قسطا کارت یک کارت اعتباری است که مشتریان شما از قسطا دریافت می‌کنند. این کارت اعتباری از لحاظ عملکرد کاملاً مشابه با کارت‌های اعتباری بانکی است. مشتریان شما با در دست داشتن این کارت از شما خرید می‌کنند و بلافاصله هزینه نقدی خرید کالا یا خدمات به حساب شما واریز می‌شود. فرقی نمی‌کند که درگاه پرداخت بانکی یا دستگاه پز داشته باشید، درهرصورت امکان خرید با قسطا کارت وجود دارد. این کارت دارای قابلیت کارت به کارت کردن هم هست. مشتریان بعد از خرید نقدی از شما، اقساط خود را به قسطا می‌پردازند.

با فروش قسطی، بدون دردسر درآمد خود را بیشتری کنید

در این مقاله با یکی از خدمات ویژه قسطا آشنا شدیم. شما با دریافت نمایندگی فروش اقساطی کالا و ثبت فروشگاه خود در سایت قسطا می‌توانید بدون دردسر درآمد خود را افزایش دهید. همین حالا به سایت قسطا مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد این طرح فوق‌العاده به دست آورید.

کد خبر 561031

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha