فرمانده مرزبانی ناجا از اجرای دو عملیات موف در مبارزه با قاچاقچیان و کشف ۲ تن و ۷۱ کیلو ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر در مرزهای استان سیستان و بلوچستان در منطقه مرزی جکیگور خبر داد.

كشف مواد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد، مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی با اشاره به هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری یک نفر دیگر بیان کرد: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند ضمن توقیف ۴ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر، مقدار یک تن و ۴۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۵۹۳ کیلو ۳۰۰ گرم تریاک و ۸۲۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را کشف کنند.

وی به یک عملیات موفقیت‌آمیز جداگانه دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سروان نیز اشاره کرد و گفت: در عملیاتی جداگانه، قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را به وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند، با هوشیاری مرزداران از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و ضمن رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات مقدار ۶۵۰ کیلوگرم تریاک انواع مواد مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل کابین خودرو مخفی شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور، اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با آنان قاطعانه خواهد بود.

کد خبر 560872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha