بازار سهام امروز چهارشنبه ۷ آبانماه را همانند روزهای گذشته کاهشی آغاز کرد و به پایان برد. در ساعت اولیه شاخص کل با افت بیش از ۲۰ هزار واحد وارد کانال ۱.۲ میلیون واحد شد اما بعد از ساعاتی این افت تا حدودی جبران شد و در پایان معاملات شاخص کل با افت ۱۳ هزار و ۷۰۱ واحد بر پله یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۳ هزار و ۷۰۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۱۶۹ واحد کاهش به رقم ۳۷۶ هزار و ۹۸۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۷۸۹ هزار و ۱۴۰ معامله به ارزش ۷۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت تهران، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.  

فرابورس نیز با ۵۵ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۱۲۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۴۲۳ هزار و ۵۷ معامله انجام داده‌اند که ۱۳۳ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی، پتروشیمی تندگویان، سنگ آهن گهر زمین و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 560865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha