رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۰ فقره سرقت به عنف و دستگیری ۱۷ سارق در شهرستان بندرعباس خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی ۷ آبان در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره انواع سرقت به عنف طلا و خودرو در سطح شهر بندرعباس، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این افراد با استفاده از ۳ دستگاه خودرو با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند. با تلاش کارآگاهان و اقدام فنی و اطلاعاتی ۲ نفر از متهمان در شهرستان سیریک شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. متهمان در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت به عنف طلا از بانوان و ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در هماهنگی با مقام قضایی، در چند عملیات غافلگیرانه در بندرعباس و مشهد ۱۵ نفر از دیگر متهمان پرونده دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری ۲ نفر از متهمان دیگر پرونده ادامه دارد. بر اساس سوابق موجود و بازسازی صحنه‌های سرقت، بسیاری از اموال مسروقه به مالباختگان تحویل شد.

کد خبر 560784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha