چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

چهارمین نمایشگاه عکس و ویدئو بین‌المللی هُمار با ارائه آثار هنرمندان ۳۰ کشور جهان در کانون ادب خرم‌آباد برپا شد.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در حوزه هنرهای معاصر و به شکل عکس و ویدئو برپا شده و ۹ هنرمند کشور نیز در آن شرکت کرده‌اند.

در چهارمین نمایشگاه هُمار، هنرمندان برای نمایش دغدغه‌های خود از نور استفاده و اغلب طبیعت را به عنوان بستری برای ارائه آثارشان انتخاب کرده‌اند. همچنین هنرمندان بین‌المللی فعال در حوزه هنر اجرا (پرفورمنس‌آرت) و هنرمحیطی، باید اثر خود را در طبیعت لرستان خلق می کردند اما با شیوع ویروس کرونا برنامه به صورت ارایه آثار در نمایشگاه برگزار شد.

آثار هنرمندانی از کشورهای ونزوئلا، آرژانتین، کانادا، آلمان، شیلی، ایتالیا، مجارستان، سریلانکا، سوئد، آمریکا، انگلستان، لهستان، هندوستان، پاکستان، هلند، میانمار، فرانسه، روسیه، اسپانیا، کلمبیا، عراق، نیوزلند، پرتغال، نپال، نروژ، بنگلادش و ایران در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی هُمار تا هشتم آبان هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۹ به میزبانی کانون ادب خرم‌آباد در حال برگزاری است. هُمار در زبان مردم لرستان به معنای دشت و دلیل انتخاب این نام برای جشنواره، انتخاب طبیعت به عنوان مکان اصلی برای اجرای‌ هنرمندان است.

کد خبر 560741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha