معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از اعلام محدودیت‌های خاص برای دو شهرستان ایوان و دره‌شهر خبر داد.

محمد نوذری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد نوذری ظهر سه‌شنبه ۶ آبان از اعمال محدودیت‌های شدید برای شهرستان‌های پرخطر خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی و امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از دوشنبه ۵ آبان به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم هفته بعد هم ادامه می‌یابد. در استان ایلام بر اساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا ۲ شهرستان ایوان و دره‌شهر پرخطر عنوان شده است.

وی با بیان این‌که این محدودیت‌ها در گروه مشاغل دو، سه و چهار است گفت: همچنین در این شهرها دورکاری کارکنان باید تا ۵۰ درصد رعایت شود. البته مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و نیازهای ضروری مردم از جمله اورژانس‌ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و همه دستگاه‌های اجرایی است. امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها، رعایت فاصله‌گذاری، رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک بتوانیم روند شیوع ویروس کرونا در استان را متوقف کنیم.

کد خبر 560561

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha