تالار شیشه ای امروز سه شنبه ۶ آبانماه را همانند روزهای گذشته همراه با افت آغاز کرد و به پایان رساند و شاخص کل با کاهش ۳۴ هزار و ۸۱۵ واحد بر عقربه یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۴ هزار و ۸۱۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۲۳۴ واحد کاهش به رقم ۳۸۰ هزار و ۱۰۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۵۴۶ هزار و ۹۱۰ معامله به ارزش ۴۳ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۹۰ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۱۷۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۴۱ هزار و ۲۷۴ معامله انجام داده‌اند که ۲۳ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال ارزش داشت.

بانک دی، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 560552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha