فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری قاتل متواری در عملیات پلیس اطلاعات و امنیت و آگاهی این شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمد موسوی اظهار کرد: در پی دریافت خبر یک فقره آدم‌ربایی در سال ۱۳۸۹ و انتقال فرد ربوده‌شده به شهرهای مرزی شرق کشور و قتل وی به دست فردی با هویت معلوم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گچساران افژود: قاتل فراری که فردی حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری بود، به صورت مستمر در همان استان‌های شرقی و مرزی در مخفیگاه‌های متعددش به سر می‌برد که با پیگیری دستگاه قضایی و پشتیبانی پلیس اطلاعات و امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات، آدم‌ربای قاتل در تور اطلاعاتی قرار گرفت.

سرهنگ موسوی گفت: آخرین محل اختفای آدم‌ربای قاتل در یکی از شهرهای استان همجوار شناسایی شد که با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی دو اکیپ از نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت و پلیس آگاهی شهرستان گچساران به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی، قاتل دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی به شهرستان گچساران انتقال یافت.

کد خبر 560518

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha