مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
۰ نفر

 فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: باند سارقان رصد داخل منازل با دوربین شکاری در شهرستان پردیس منهدم شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد حسن محمدی  گفت:  اعضای این باند با استقرار در آپارتمان‌ها و رصد منازل توسط دوربین شکاری ورود و خروج صاحبخانه را تحت نظر می‌گرفتند و پس از خالی شدن منزل اقدام به سرقت می‌کردند.

وی با اشاره به سایر شگردهای سارقان اظهار داشت: سارقان به جز رصد داخل منازل با دوربین شکاری پس از ورود به منزل با دستگاه فلز یاب ابتدا به سراغ طلاهای صاحبخانه رفته و در مرحله بعدی  لوازم منزل را سرقت می‌کردند. سارقان بدون ترس و واهمه در طی ساعات روز با استفاده از قیچی آهن بر و سایر ابزار در منازل را باز و اقدام به سرقت می‌کردند.

محمدی گفت: اموال مکشوفه شهروندان مانند طلا، تلوزیون، ضبط صوت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، جاروبرقی، بخارشو و سایر اموال در پی دستگیری ۶ سارق این پرونده در محل اداره اگاهی شهرستان پردیس نگهداری می‌شود و مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود به این اداره شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به دستگیری ۴ متهم دیگر در فضای مجازی، اظهار داشت: این افراد با ترفندهای فربیکارانه اقدام به خالی‌کردن حساب بانکی  شهروندان می‌کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

 شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در تهران قرار دارد.

کد خبر 560515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha