مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در جاده راور - کرمان خبر داد و گفت: در این مورد ۲ متهم دستگیر شده و در بازداشت هستند.

مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل فرحبخش افزود: در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی مشخص شد قرار است یک محموله مواد مخدر صنعتی از شهرستان کرمان به سمت شهرستان راور و در نهایت استان یزد حمل شود.

وی ادامه داد: پس از رصد و شناسایی تخصصی انجام شده، چهار تیم پوششی و با همراهی یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم(ع) راور ضمن هماهنگی صورت گرفته و دستور مقام قضایی به کنترل محور راور - کرمان اقدام کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بیان کرد: پس از کنترل چند ساعته محور، در نهایت اواخر شب یک دستگاه خودروی سواری پراید به همراه یک دستگاه خودروی سواری سمند که راه پاک کن بودند وارد محور شدند که پس از تعقیب و مراقبت در کیلومتر ۶۰ محور به خودروی پراید با استفاده از علائم هشدار دهنده فرمان توقف داده شده که راننده خودرو به فرمان ایست ماموران توجهی نکرده و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

فرحبخش افزود: در ادامه با رعایت قانون به کارگیری سلاح برای متوقف کردن خودروی مورد نظر تعدادی تیر هوایی شلیک می‌شود که راننده باز هم توجه نمی‌کند و به مسیر خود ادامه می‌دهد. سرانجام برای توقف خودرو تعدادی تیر به سمت لاستیک‌های عقب خودرو پشلیک و با واکنش به موقع ماموران این خودرو متوقف و راننده دستگیر می‌شود. در بازدید ماموران از خودرو در صندلی عقب ۱۰ بسته ماده مخدر صنعتی به وزن ۱۰۰ کیلوگرم از نوع شیشه کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شده است، اظهار کرد: بلافاصله پس از دستگیری متهم اول، هویت راننده خودروی سمند نیز که به‌عنوان راه پاک کن بوده و پس از توقیف خودروی پراید متواری شده بود نیز مشخص شد و تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار گرفت و سرانجام دستگیر شد. در این عملیات در مجموع ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر از ‌متهمان دستگیر و بازداشت شدند.

کد خبر 560449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha