معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری ۴ هزار و ۳۶۰ واحد مسکونی به اقشار کم‌درآمد در استان خبرداد.

مسکن مددجویان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن علیزاده معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: سهم استان در طرح ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار کم‌درآمد ۶ هزار واحد است و تاکنون هزار و ۴۳ متقاضی در سطح استان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند. این تسهیلات تنها به افراد واجد شرایطی که آورده مالی (زمین) دارند و در زمینه ساخت‌وساز و تامین منابع مالی با مشکل مواجه هستند تعلق می‌گیرد.

علیزاده با اشاره به کمبود زمین برای اجرای پروژه‌های ساخت مسکن محرومین، اقشار کم‌درآمد و طرح اقدام ملی مسکن در شهر قائن اظهار کرد: در قائن با مشکل تامین و کمبود زمین مواجه هستیم که با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مردم رفع خواهد شد. در شهرستان قائنات ۶۸ نفر از متقاضیان واجد شرایط در طرح مسکن ایثارگران شناسایی و معرفی شدهاند، واگذاری زمین در شهرهای آرین‌شهر، خضری و نیمبلوک برای اجرایی شدن ۳ پروژه بزرگ مسکن استان به خوبی انجام شده است. در طرح ساخت مسکن محرومین و اقشار کم‌درآمد و طرح مسکن ایثارگران، بخش دولتی ورود نمی‌کند و خود افراد ملزم به ساخت واحد خود هستند.

کد خبر 560438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha